
Προγράμματα Ενταξιακής Παιδαγωγικής ατόμων με παραβατικές συμπεριφορές και σύνθετες γνωστικές συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες. Διδακτική μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία) ΙΕκπαιδευτική ένταξη και διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων ατόμων με αυτισμόΕιδική Αγωγή και Εκπαίδευση ατόμων με διαταραχές ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα και άλλες νοητικές αναπηρίες
Βιβλιογραφία
Δροσινού Κορέα, Μ. (2022). Ψυχικές διαταραχές και ατομική μέθοδος μελέτης φοιτητών στην περίοδο της πανδημίας. Πρακτικά Εργασιών 7ου Διεθνούς Συνεδρίου, για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα 15-17 Οκτωβρίου 2021. Α΄ , ISBN: 978‐618‐5562‐06‐9, σσ. 952-962. Λάρισα: Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.). Ανάκτηση 03 08, 2024, από http://synedrio.eepek.gr
Δροσινού Κορέα, Μ. (2022). Πορτοφόλιο ειδικής αγωγής και παρεμβάσεις στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ατομική μέθοδος μελέτης και κατανόηση κειμένων. Πάτρα: OPPORTUNA.
Δροσινού Κορέα, Μ. (2023). Αναβλητικότητα και ατομική μέθοδος [ΑΜ] μελέτης φοιτητών/τριών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες [ΦμΕΜΔς] στην κατανόηση κειμένων. Πρακτικά Εργασιών 9ου Διεθνούς Συνεδρίου, για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας, Λάρισα 20-22 Οκτωβρίου 2023. Α, σσ. 1125-1135. Λάρισα: Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας. Ανάκτηση 07 10, 2024, από http://synedrio.eepek.gr xix
Δροσινού Κορέα, Μ. (2023). Η διαφορετικότητα του αυτισμού στην οικογένεια. Ένταξη και βέλτιστες πρακτικές στο σχολείο. Θέματα Ειδικής Αγωγής, 100(4), σσ. 11 – 25.
Δροσινού Κορέα, Μ. (2024, 18-20 Οκτ). Διαπραγματεύσεις φοιτητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην Ακαδημαϊκή κοινότητα σε δύο περιπτώσεις με αυτισμό. 10ο επετειακό Διεθνές συνέδριο για την προώθηση της εκπαιδευτικής καινοτομίας. Λάρισα: Επιστημονική Ένωση για την Προώθηση για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής. Ανάκτηση από https://synedrio.eepek.gr/el
Δροσινού Κορέα, Μ. (2025, Ιανουάριος -Απρίλιος). Από την ανάγκη της ενσωμάτωσης των ετεροτήτων στη σχολική κοινότητα, στο πολιτισμό της συμπερίληψης. Αναστοχαστικές σκέψεις στις παιδαγωγικές έννοιες της ενταξιακής εκπαίδευσης’. Θέματα Ειδικής Αγωγής(106), σσ. 35-82. Ανάκτηση από http: /www.pesea.gr
Δροσινού Κορέα, Μ. (2020 ). Εγχειρίδιο ειδικής αγωγής και αφηγήματα εκπαίδευσης,''. Πάτρα: OPPORTUNΑ.
Δροσινού Κορέα, Μ. (2024). Η ατομική μέθοδος μελέτης σε μη νευροτυπικής ανάπτυξης φοιτητές και μεταγνωστικές δεξιότητες. Στο Γ. Παντελής (Επιμ.), 40ο Διεθνές Συνέδριο με κριτές 1-3 Δεκεμβρίου 2023 (σσ. 64-72). Πάτρα: ΙΠΟΔΕ.
Δροσινού, Κορέα Μ. (2017 ). Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση . Η ‘‘δια’’ της ειδικής αγωγής πρόταση εκπαίδευσης των παιδιών και νέων με ιδιαιτερότητες. Πάτρα: OPPORtUNA.
Δροσινου, Κορέα, Μ. (2017 ). Ανθρωποκεντρικό μοντέλο και ειδικές εκπαιδευτικές υπηρεσίες σε παιδιά και νέους με γνωστικές, κοινωνικές κια συναισθηματικές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς. Στο Α. Μαρκαντωνάτος (Επιμ.), Επιστημονική Επετηρίς Ι [2016],Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών και Πολιτισμικών Επιστημών (σσ. 221-241). Αθήνα: Ηρόδοτος.
Δροσινού, Κορέα, Μ. (2022). Φοιτητές με δυσλεξία: μαθησιακές πρακτικές ειδικής αγωγής και εκπαιδευτικές προκλήσεις. Στο Ε. Κουτριάνου (Επιμ.), ΝΕΔΑ, Επιστημονική Επετηρίδα 2,[2017-2018],Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών και Πολιτισμικών Σπουδών (σσ. 499-545). Αθήνα: Ηρόδοτος.
Δροσινού, Μ. (1995). Η βία στο σχολικό χώρο. Σύγχρονη Εκπαίδευση(85), σσ. 76-79.
Δροσινού, Μ. (2005). Υποστήριξη φοιτητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία) στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τριπτόλεμος,. Περιοδικό του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, σσ. 39-48. Ανάκτηση από www.career.aua.gr /amea/.
Δροσινού, Μ. (2011). Η Μετάβαση των Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες (ΕΕΑ) από τη Δευτεροβάθμια στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Η Περίπτωση του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Φιλολογική, Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων (ΠΕΦ)(118), σσ. 60-66.
Μαρκάκης Εμ. και Δροσινού Μ. (2001). Πειραματικό Αναλυτικό Πρόγραμμα για τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία) Τμήμα Ειδικής Αγωγής στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Στο ,. Κ. Χρηστάκης, Παιδιά με ιδιαίτερες ανάγκες στο δημοτικό σχολείο: Θεωρητική και Πρακτική Προσέγγιση (σσ. 321-350 (παράρτημα)). Αθήνα: Ατραπός.
ΥΠΕΠΘ-Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. (2009). Δραστηριότητες Μαθησιακής Ετοιμότητας. Προφορικός Λόγος, Ψυχοκινητικότητα, Νοητικές Ικανότητες, Συναισθηματική Οργάνωση. Βιβλίο για τον εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης . (Μ. Δροσινού, Επιμ.) Αθήνα: Οργανισμος Εκδόσεων Διδακτικών Βιβλίων.